Apr 23, 2011

«168 ժամ». Ի՞նչ է մտածում Կարեն Կարապետյանը վարչապետ նշանակվելու մասին

«168 ժամ»-ը զրուցել է Երեւանի քաղաքապետ Կարեն Կարապետյանի հետ։ Ներկայացնում ենք մի հատված զրույցից:

Մամուլում միշտ էլ շրջանառվել է Ձեր անունը՝ թե՛ որպես քաղաքապետի, թե՛ որեպես վարչապետի թեկնածու։ Այդ հրապարակումները որեւէ կերպ չե՞ն ազդել, որպեսզի Դուք մտածեք պետական պաշտոնի անցնելու մասին։

Ոչ, բացարձակապես չեն ազդել։

Մամուլում դեռ շրջանառվում են կարծիքներ, որ Ձեզ կարող են նշանակել վարչապետ։ Դուք Ձեզ վարչապետի պաշտոնում պատկերացնո՞ւմ եք։

Ոչ։ Չեմ պատկերացնում։ Ընդհանրապես, ինձ՝ որպես պետական ծառայող, չեմ պատկերացնում։ Հիմա քաղաքապետի պաշտոնն ինձ, իրո՛ք, հետաքրքիր է։ Երբ ասում եմ, որ ես քաղաքական գործիչ չեմ, շատերը մտածում են, թե անկեղծ չեմ։ Ոչ, ես անկեղծ եմ ասում՝ ես քաղաքական գործիչ չեմ, ես քաղաքային տնտեսության կառավարիչ եմ։

Այսինքն՝ Դուք Ձեզ տարանջատում եք քաղաքականությունից։

Չեմ տարանջատում։ Ես այսօր Երեւանի քաղաքապետն եմ՝ Հանրապետական կուսակցության վստահության քվեով։ Դա նշանակում է, որ ես հաշվետու եմ այն քաղաքական ուժին, որն ինձ առաջադրել է այս պաշտոնում։ Բայց երբեւիցե ՀՀԿ-ի ղեկավարության, գործընկերների կողմից որեւէ կուսակցական հանձնարարական կամ սահմանափակում չի եղել։ Ինչո՞ւ են կանգնել իմ թեկնածության վրա՝ միգուցե ավելի ճիշտ կլինի իրենց հարցնել։ Բայց կարծում եմ, իրենք որոշել են, որ ես որոշակի հմտություններ ու փորձ ունեմ կառավարման համակարգում, որի հետ, միգուցե փոքր-ինչ անհամեստ է հնչում, բայց ես համաձայն եմ։ Ավելին՝ ես այս պահին դեռ չեմ որոշել՝ կառաջադրվե՞մ քաղաքապետի պաշտոնում հաջորդ անգամ, թե՞ ոչ։ Այս պահին քաղաքապետի աշխատանքն ինձ ուր է գալիս, երբ դուր չգա՝ այլեւս չեմ աշխատի։

Իսկ ի՞նչ կանեք, կվերադառնաք «ՀայՌուսգազա՞րդ»։

Միանշանակ՝ ոչ։ Դա արդեն անցած փուլ է ինձ համար։ Կնախընտրեի աշխատանք մասնավոր բիզնեսում։

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites